Tack Gekås!

Ett par dagars frånvaro från bloggen hör inte till vanligheterna, men nu har tiden helt enkelt inte funnits.
En lycklig student har fått all min tid, och det är en nöjd flicka jag har. Men nu är ordningen återställd både här på bloggen och hemma så nu kör vi :)
 
 
Idag kom det foton från Eddie!
Nu när jag var nere senast så fick vi en hel låda skänkt med pennor,linjaler,sudd osv från Gekås som en tjej som jag dessvärre tappat namnet på ordnade till oss. 
Nu var det dags att dela ut dem till barnen när termin 2 dragit igång på allvar.
Jag tror ingen förstår vilken hjälp alla saker vi får skänkta till oss är...
Om en penna så bara kostar 50 öre så är det mycket när det är många dom ska ha, och vem hade inte blivit glad med matchande penna,sudd och linjal med Hello Kitty på? Våra barn blev det iallafall!
 
 
 
Bilderna är suddiga och inte alls särskilt bra, men ändå lyckliga! :)
 
 
Anna
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh så fantastiskt!

Svar: Visst är det! A
Jennie och Anna

2014-06-14 @ 20:45:23
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Vilket underbart initiativ!

Svar: Det tycker vi med :) A
Jennie och Anna

2014-06-14 @ 20:53:14
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Mona W

Underbart!

Svar: Ja! <3 A
Jennie och Anna

2014-06-14 @ 21:32:36
Postat av: Louise

Åh vad glad jag blir för deras skull. Så fint gjort av dem att skänka pennorna och sudden =)

Svar: Jättefint gjort! Det är bättre att låta nån annan ta del av det som inte går att sälja istället för att bara slänga det! I det här fallet var vi glada att det blev våra barn :) A
Jennie och Anna

2014-06-14 @ 22:44:13
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Ewa

Underbar läsning som vanligt.
Klart bilderna blir suddiga när de klappar i händerna :) och lyckan lyser i deras ögon, härligt.

Svar: Tack Ewa för att du tycker om det du läser...Verkligen lyckliga barn! :) Kram A
Jennie och Anna

2014-06-15 @ 01:25:40
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0