Ett litet Hej ifrån Uganda!

Jag är här! Lyckligt framkommen och min första dag på Bristol är gjord! Urglada och lite galna barn fick jag möta den här gången.Jag fick sätta mig ner för det gick bara inte att gå! Solen har varit stark idag och det har varit varmt,men det finner Bristols barn lösning på,dom gjorde ett soltak till mig av deras näsdukar som dom höll över mig så jag inte skulle bli för varm....Så söta!
 
Nu är vi tillbaka på hotellet sedan några timmar tillbaka och vi har fått lite mat i magen.Trött är jag idag så det blir bara det här... Men allt är bra och jag är så lycklig över att få vara här igen!
 
 
                                                                            Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart Anna!!!! Nästan så man kan känna stämningen hela vägen från Bristol och hem till oss i Sverige!
Må så gott!
Kram Anna

2014-04-01 @ 12:13:02
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Postat av: Pia

Vad härligt att höra att allt är bra med dig!! Sköt om dig och ha det riktigt gött!
Kramen

2014-04-01 @ 18:40:33
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0