Ledig men ändå full dag!

Ledig dag och den är välbehövlig!
 
 
Lika förtvivlat galen som jag var på packningen häromdagen då jag klappade igen dörren till mitt kontor och klampade ner för att slippa se skiten,lika lycklig var jag i gårkväll när jag slängde ur allt ur väskorna och packade om och att det nu verkar som att vi får med nästan allt som vi hade tänkt oss.
Lite sandaler och lite pennor får stanna hemma tills nästa gång och nu ska det sista bara få sina platser i väskorna.
 
 
Även om dagen idag är ledig så är den fylld av grejer ändå. Hämta astmamediciner,skänkta svetsglasögon och växla pengar är en liten del av det som behöver göras. Sen väntar vi in breven från våra familjevänner som också dom ska med ner och efter idag ska sedan väskorna (förhoppningsvis) inte behöva röras mer.Skönt, för det är då som först man kan slappna av!
 
 
Skitig,svettig,trött och väldigt,väldigt lycklig....
 
                                                                                   Anna
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Förstår dig helt och fullt!! Ni är helt fantastiska, all energi ni lägger ner är så beundransvärd, och nej kom inte och säg att vem som hade gjort det för så är det faktiskt inte Anna vad du än säger!!
Önskar dig en härlig dag :)
Kramen

Svar: Hahha! Du är bra enveten du! :D Tack! Och ha en bra dag du med! Kram A
Jennie och Anna

2014-03-26 @ 10:49:18
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Pia

Haha trodde du kände mig såpass😀 Enveten är mitt mellannamn😆👍

Svar: Jag tror det är ditt förnamn! :D
Jennie och Anna

2014-03-26 @ 14:38:26
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Mona W

Haha. Ja enveten är ditt förnamn Pia. Men att ni är helt fantastiska i ert engagemang det är ett som är säkert! ❤️
Hoppas mitt brev kommit fram 😉.
Kramar

Svar: Då vet vi ju att det stämmer med Pia iallafall! Du är ju en säker källa! :D Brevet har kommit fram,Tack! Kram! A
Jennie och Anna

2014-03-26 @ 21:10:22
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0