Lycklig ända inne...

Jag förstår det inte själv men jag påverkas så vansinnigt av att se att någon gör något för barnen på Bristol.
Idag tog jag min dotter Linnéa med mig och åkte in på den vernissagen som tjejerna Moa och Elin gör som sitt gymnasiearbete.Jennie jobbade dessvärre och kunde inte följa med. 
Jag hann inte mer än att se Andrews vackra ansikte under en utav tavlorna så kom tårarna.
 
 
Moa och Elin har valt att döpa Moas tavlor efter barn och människor på Bristol och dom har också satt en bild under varje tavla. Så starkt ,kanske inte för alla,men det blev det för mig. Helt plötsligt så kunde jag se något i varje tavla som påminde om just den specifika människan som fått en tavla uppkallad efter sig långt långt bort ifrån sig.
 
 
Dom satt där på väggarna så självklart...Provia som fångat Jennie så totalt, Sam och hans lillasyster Treccy som jag skulle gå genom eld för,Winnie med sin klokhet och Derrick som vi är så otroligt svaga för och  mitt upp i allt har vi Eddie som ger oss den styrkan som både vi och barnen så väl behöver...
 
 
 
 
 
                                                                              Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Melody and M.E

Så vackert och känslofullt att det kommer en tår i ögonvrån här…
kram M.E

Svar: Det har kommit några på mig också kan jag säga.... :) Kram på dig! A
Jennie och Anna

2014-03-22 @ 20:59:29
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Åse

så fantastiskt fint <3 kram

Svar: Det var verkligen jättefint.... :) A
Jennie och Anna

2014-03-22 @ 21:04:23
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anna

Så fina tavlor och vilken suverän idé med namn och foto på ett av barnen under! Förstår att du blev rörd Anna!
Kram från Skåne! /Anna

Svar: Jättefina tavlor och hela idén var så himla fin med allt! :) Kram! A
Jennie och Anna

2014-03-22 @ 21:34:14
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Postat av: Pia

Helt underbart!! Mycket kärlek i det arbetet <3
Kramen

Svar: Superhärligt! Kram! A
Jennie och Anna

2014-03-23 @ 06:38:20
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så underbart! Förstår att du blir rörd. Det är fantastiskt fint det tjejerna har gjort tycker jag.
Kram

Svar: Jättefint! :) Tänk att våra barn fick sitta där och bli sedda tillsammans med Moas tavlor...det är stort! Kram! A
Jennie och Anna

2014-03-24 @ 21:45:37
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0