Nu åker jag snart igen...

 
 
Sista dagen hemma innan jag ger mig iväg.

Jag längtar så jag håller på att bli tokig men en annan del av mig vill bara stanna hemma.

Jag lämnar trygghet och mitt bekväma liv för en helt annan tillvaro under en kort tid.Trygg känner jag mig förvisso där också,om än inte lika trygg,bekvämligheten är det lite sämre med.

 

Men jag är så redo jag kan vara. Jag älskar ju det här.

Innan jag hunnit blinka kommer jag att vara hemma igen men innan dess ska jag bära barn och leka,jag ska lyssna och jag ska lära mig nya saker. Jag kommer skratta och jag kommer gråta för det där går hand i hand.

Jag kommer vara hungrig,skitig och trött och jag kommer att vara oerhört lycklig och väldigt tacksam för att just jag får vara med om allt det här....

 

                                                                         Anna


Kommentarer
Postat av: Joe

Wow! Härligt!!

Svar: Visst är det? :) A
Jennie och Anna

2014-03-29 @ 10:29:45
URL: http://yoginijoe.blogg.se
Postat av: Hörni!

Stort lycka till! Ha en riktigt bra resa nu. :)

Svar: Tack! :) Kram Anna
Jennie och Anna

2014-03-29 @ 15:07:10
URL: http://horni.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0