Whoops....ibland blir det så....

Hjälp.....!
Tekniskt sett så kunde inget gått sämre än vad det gjorde igår på föreläsningen....Allt blev fel kan man säga. Faktiskt. Så min egen känsla igårkväll över vår prestation var väl inte helt positiv kan jag erkänna.
 
Efter en rejäl diskussion med mig själv gick jag och lade mig och vaknar idag upp med känslan:
So what? Vad ska vi göra åt det idag? 
Vi kan inte göra nåt så det får vara så!
 
Med mig tar jag istället dom positiva känslorna från igår, den fina fikan som Ingela och alla de andra ordnat,dom flesta positiva människorna som var där som trots allt strul faktiskt satt kvar och lyssnade.
Jag tar med mig pojken Hugos kloka frågor som ger hopp om svenska barns välvilja för andra barn,och jag tar med mig min dotters ord -Jag är stolt över er.
 
Fantastiskt fina 3000 kr samlades in till barnen och bara det får hjärtat att jubla!
Och faktiskt får vi redan en ny chans redan imorgon för då är det dags att prata inför en ny grupp människor igen  om vårt arbete med världens bästa barn!
 
 
 
                                                                               Anna
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Ibland går det lite fel, och precis som du skriver inget att göra åt. Det blev säkert hur bra som helst i slutändan. Träning ger färdighet. Härligt med 3000:- till barnen på Bristol. Ha en fin tisdag här på sydkusten skiner solen på oss idag. Kram Kram

Svar: Det blev bra! På´t idag igen! Kramar!
Jennie och Anna

2014-03-04 @ 10:05:50
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Joe

Keep up your Good work!

Svar: We will! :)
Jennie och Anna

2014-03-04 @ 10:31:21
URL: http://yoginijoe.blogg.se
Postat av: Pia

Whoops å det blev så bra sååå!!! Ibland är det nyttigt när det strular, då sätts man på prov, och ni klarade det galant!! Det var så roligt att få sitta där och lyssna på er. Höra hur ni brinner för det ni gör, att få Eddies och er historia berättad med sådan inlevelse!
Kramar i massor <3

Svar: Tack Pia! För både det ena och det andra :) Må väl, Kram!
Jennie och Anna

2014-03-04 @ 11:30:00
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Signe

Deppa inte! Det var säkerligen bra med det engagemang och den inlevelse ni har för Bristol. Och 3000 kr. visar väl att ni kunde engagera och prata för er sak. Lycka till i morgon! Kramar i mängd.

Svar: Nä, det är rätt! Depp gör ingen människa lycklig! Vi tar nya tag idag :)3000 kr är jättebra! Kramar i mängd tillbaka till dig också!
Jennie och Anna

2014-03-04 @ 19:30:34
Postat av: Christina Handin

Ni var kanon, ni kan sträcka på er och finfina armband som Linnea gjort. Hard work pays!

Svar: Tack! Ja visst är dom fina? Hårt arbete lönar sig verkligen! Kram
Jennie och Anna

2014-03-04 @ 21:25:07
Postat av: Pernilla & Hugo

Ni behöver inte alls deppa. Tekniken styr ni inte över. De som var där har full förståelse för att det inte var ert fel!
Det är intressant att höra era berättelser och det väcker tankar om hur barnen på Bristol har det och även hur bra vi har det här hemma. Hugo hade mycket att berätta för pappa när han kom hem och kommer säkert med fler kloka frågor nästa gång vi ses på Korv me mos.
Hard work pays!

Svar: Han är fin eran Hugo! Tankar är precis det vi vill väcka, det är då som först man vill göra skillnad. Må väl, kram! A
Jennie och Anna

2014-03-04 @ 21:43:26
Postat av: Ewa

Med entusiasm kommer man långt. Jag ringde och frågade min mamma hur det varit igår och hon nämnde ingenting om strul. Kul att ni fick ihop 3000kr.
Har förresten nu givit bort de armbanden jag köpte och de var väldigt uppskattade.

Svar: Jo du... det strulade bra! Men det är glömt nu och vi är glada... 3000 kr är fantastiskt bra!
Kul att armbanden blev uppskattade, Kram! A
Jennie och Anna

2014-03-04 @ 21:48:51
Postat av: Anonym

Ni skötte er perfekt töser! Kram!

Svar: Tack! <3
Jennie och Anna

2014-03-04 @ 21:56:46
Postat av: Eva-Lotta Enroth

Det var inte meningen att skicka min kommentar anonymt! :)

2014-03-04 @ 21:58:53
URL: http://mojjansrede.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ni är så himla bra :)

Svar: Det är du med! Och Tack! <3
Jennie och Anna

2014-03-05 @ 01:54:54
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0