En fin söndag!

Härom söndagen när vi var i stan på det där eventet med landgången så var det en hemskt lycklig dag!

Kanske sålde dom inte lika mycket landgång som dom hade hoppats på och det var tråkigt med tanke på allt arbete som dom hade lagt ner...MEN,för oss betydde det massvis!

Inte nog med att dom drog in fantastiska 5297 kronor till barnen på Bristol, dom var verkligen ett riktigt gott gäng dom som jobbade! Det betyder mycket för oss det också!

 

Vi är inte så vana vid uppmärksamhet och vi är ännu inte bekväma i den situationen men personalen gjorde verkligen allt för att vi skulle få in så mycket pengar som möjligt och att folk skulle förstå vad dom hjälpte till med!

Så stort Tack till Varbergs Stadshotell med Elin i spetsen, vi tycker om er mycket! :)

 

 
 
 

(Förlåt Jennie....vet att du inte gillar bilden så väldans men nu hamnar den här ändå!)

 

Idag är det föreläsningsdags för oss igen....Nervösa både Jennie och jag och frågan är om vi någonsin kommer att bli bekväma med den här biten...Jag för min del tror inte att iallafall jag kommer blir det.

Men vi biter ihop och sätter barnen på Bristols bästa för ögonen, då brukar allt gå vägen.

 

                                                                                 Anna

 

 

 

 

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0