Hjälp vad jag längtar....!

Vissa dagar längtar man sig nästan tokig och man vill bara åka ner och hämta hem dem och aldrig någonsin lämna tillbaka dem igen...
 
 

Och mest av allt saknar jag dom här gossarna,Lucky och Jonah. 2 pojkar som ger massvis med energi och massa goa kramar alltid. Egentligen alldeles för stora för att krypa upp i knät i Ugandiska mått mätt, men det tar vi ingen hänsyn till.
Vill barnen komma nära så låter vi dem göra det för då tror vi att dom behöver det.
Och när är man egentligen för stor för lite närhet?
 
 
                                                                                      Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så underbara bilder!

Svar: Tackar :) A
Jennie och Anna

2014-05-29 @ 15:04:53
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Sofia

Härliga bilder :-)

Svar: Tack! :) A
Jennie och Anna

2014-05-29 @ 19:45:06
URL: http://lovejournal.blogg.se
Postat av: Marran

Härliga bilder!

Du nominerade barnen på Bristol academy i Uganda i mitt inlägg om grymma förebilder. jag har några frågor som du gärna får svara på och maila mig så jag kan skriva ett inlägg. Skicka gärna med en högupplöst bild också som jag får använda på bloggen.

Varför vill du nominera barnen på Bristol Academy i Uganda?


Vad har du för relation till dem?

På vilket sätt arbetar ni för att barnen på Bristol Academy ska få ett bättre liv?

Varför är du så engagerad?

I nomineringen skrev du att de är fattiga, men att de alltid har leende på sina läppar. I Sverige är de flesta barn inte fattiga, men kan ändå bli sura för att de inte får en viss leksak, får äta hamburgare när de känner för det och så vidare. Är svenska barn bortskämda av curlande föräldrar?


Svar: Nu har jag svarat dig :) A
Jennie och Anna

2014-05-30 @ 09:15:08
URL: http://www.marilens.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0