Jag längtar...

När jag bestämde mig för att tillbringa en lite längre tid i Uganda så kändes mina 9 veckor som en evighet.

Jag tänkte på allt jag skulle hinna göra och jag tänkte på hur färdig jag skulle känna mig när det var dags att åka hem.

Jag hann absolut med mycket under mina veckor, men jag hann inte med allt jag ville göra, och jag kände mig absolut inte färdig med att vara där...

 

Nu har jag varit hemma i 2 veckor men mina tankar är därnere nästan oavbrutet.

Jag vet att människor här tycker att det är konstigt att man kan gå upp i något så mycket,men jag vet också att just dom människorna har inte varit iväg och sett det som vi har gjort och dom har inte upplevt det heller.

Jag älskar dem och jag saknar dem så jag nästan blir galen...

 

 
 

                                                                                Anna

 


Kommentarer
Postat av: Eivor

Åh, Anna , jag kan fortfarande känna deras små armar runt min hals.....Lille Isac med sitt fina leende, Majorine som blev familjevän
och tillgivne Lucas. Sam vår "bodygard", ja det tar aldrig slut....
Vilken lycka att få uppleva detta, och jag vet att alla vi som var där känner likadant.....och här hemma har vi fått en meningsfullt uppgift med att hjälpa dessa barn till ett bättre liv....
Kram kram

Svar: Jag tror aldrig man glömmer...Tack för att ni finns för oss och för barnen! Och tack för bästa resesällskapet!
Kramar!
Jennie och Anna

2014-11-12 @ 10:12:58
Postat av: Lea

Jag längtar också mamma... Massor...

Svar: <3!
Jennie och Anna

2014-11-12 @ 19:27:58
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0