Julklappar...Glöm inte det!

Av mig och Jennie så är inte Jennie den som är vanast att blogga...så hon har således glömt av att göra det idag fastän hon hade tänkt att göra det :) Nu jobbar hon så därför blir det jag i alla fall...
 
 
För tredje året i rad så är det dags för oss att skicka ner julklappar till barnen på Bristol! Och vi vill påminna våra familjevänner att lördag är sista dagen att lämna dem! I början på veckan så lämnar de drygt 100 julklapparna Sverige för att färdas till Uganda och till våra barn!
 
 
Mitt kontor svämmar just nu över av de julklappar som jag och Jennie ordnat till de boende barnen som inte har nån familjevän, men som vi ändå såklart vill ska få en julklapp med sitt namn på.
Helgen är räddad och kommer att vigas åt paketinslagning,känns skönt att veta vad man ska göra!
 
Vi inväntar också julklappar från ett par andra håll från vänliga människor som hjälpt oss med detta i år och vi är så tacksamma för det.
 
Så.... familjevänner...julklapp samt 100 kr i fraktkostnad innan lördag...löser ni det? :)
 
 
Kram och Tack!
 
Anna och Jennie
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Bokcaféet i byn

Självklart!!!! Yafesis julklapp lämnade Skåne igår! Har den inte nått er idag bör den komma imorgon!
Kram Anna

Svar: Hur bra som helst! TusenTack! <3 Kram
Jennie och Anna

2014-11-20 @ 21:04:55
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Postat av: Emilia

Trinitys julklapp + några fler landar hos er imorgon. Blir så varm i hjärtat av erat fina arbete, hoppas att jag någon gång i framtiden också får göra något så underbart för andra människor. Ni är otroliga!!

Kram Emilia

Svar: Tack så hemskt mycket! För julklapp till Trinity och dom andra samt för fina ord!Jag hoppas också att du får chansen att göra nåt som förändrar...det förändrar dig också. Kram och Tack! :)
Jennie och Anna

2014-11-20 @ 21:15:37
Postat av: Camilla

Har den klar, men fick ej iväg den med posten.
Vart kan jag lämna den imorgon eftermiddag?

Svar: Hej...! :) Lämna det på korv me mos och säg att Jennie ska ha det! :) Tack!
Jennie och Anna

2014-11-20 @ 21:56:58
Postat av: Eivor

Våra julklappar är inslagna och klara, levererar dem imorgon eller
lördag
Kram Eivor

Svar: Jättebra! Tack <3 kram
Jennie och Anna

2014-11-20 @ 22:04:37
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0