Eddie tror att vi är utvalda....

Ibland när jag tvekar på att det vi gör är tillräckligt bra eller om det vi gör är rätt så finns det ingen som är bättre att prata med än Eddie.Hans sätt att leda in,i det här fallet mig,på rätt tankar funkar jämt.

Han kan säga -Anna...vi är utvalda att jobba med det här,alla blir inte det och alla kan inte göra det här.Men vi kan.

 

I nån annans öron låter det antagligen helt knäppt men i mina öron så blir det rätt och det hjälper mig att våga stanna i det som jag älskar att göra fastän inte alla tycker om det eller ens vill försöka förstå vad det är vi gör.

Tänk att man kanske har påverkat någons liv så mycket så att den människan vågar tro på sin framtid igen?

Eller att nån faktiskt känner att den är älskad för att just den är den? Tänk om nån liten unge somnar gott med ett leende i en säng på Bristol för att hon eller han tänker på en festkväll vi har haft eller hur roligt han eller hon tycker det är när vi är där...

Är det så, då är allt det här så himla värt det! Då skulle både jag, och Jennie törs jag lova, göra om allt det här 1000 gånger till utan en endaste, endaste tvekan.

 

 

Anna

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0