Hej Uganda!

En vaken natt med massor av tankar....Det resulterade i att jag imorgon kl 6.20 kliver på planet till Uganda.
2 veckor på min plats på jorden.
Snabba ryck? Ja absolut!
Om jag är normalt funtad? Tveksamt...
Om jag ångrar mig? Inte det minsta!
 
 
Skitglad är jag om än lite lite stressad just nu..Jag borde verkligen börja packa.
Eddie och Sam fick inte komma hit men det betyder ju inte att vi inte kan göra tvärtom.Jennie måste tyvärr jobba eftersom hon nyligen är hemkommen från sin USA resa men jag kan åka,och jag gör det för jag har hört att man bara lever en endaste gång, och då gäller det att passa på.
 
 
                                                                                     Anna
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Ja!!! Hejja dig! Man ska gå på magkänslan :)
Hoppas du får en bra resa!
Kramar

Svar: Utan magkänslan är man ingen. Jag hade en fantastisk resa...igen :) Kram!
Jennie och Anna

2015-04-30 @ 21:33:01
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Hörni!

Det gör du helt rätt i! :)

Svar: Det tycker faktiskt jag med! :)
Jennie och Anna

2015-05-02 @ 12:34:37
URL: http://horni.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0