Mänskliga rättigheter och hederligt arbete!

Ord som mänskliga rättigheter är det som kommer till mig när jag tänker på att Sam och Eddie inte får lämna sitt land för att dom inte har tillräckligt med pengar eller att nån tror att dom inte ska åka tillbaka till Uganda igen.
Alla borde ha samma rättigheter oavsett färg,ålder eller ekonomisk situation,dom sakerna borde inte ha med nåt att göra! Jag blir så gruvligt förbannad när man dömer en hel värld för att det finns dom som beter sig illa...
 
 
Mitt i allt ledsamma kaos så får vi ändå lite glädje levererat till oss. En hel hög med superlyckliga killar har fått komma igång att jobba med marken som vi köpt till att odla på! Dom älskar det!
Helgerna fylls av arbete,dom har roligt och vi kan på sikt förhoppningsvis få till en lite mer varierad kost till alla barn.
Så skönt att det äntligen är på gång!
 
 
 
 
                                                                                   Anna 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0