Det är svårt att förstå...

Eddie är precis lika tacksam som vi och jag kan se honom framför mig när han ber om att få höra allt om hur vår helg varit.Han frågar för jag vet inte vilken gång i ordningen om vi på riktigt har tackat alla som hjälper oss och honom.Det är otroligt viktigt för honom att vi gör det.Jag säger att vi verkligen försöker göra det...
 
Han vet att vi jobbar för honom och barnen och att vi gör vad vi kan.Vi tänker sällan på hur det hade varit om inte vi kommit in i bilden.Jag tänker att nån annan hade gjort arbetet på precis samma vis som vi gör det om det inte hade varit vi.Eddie har fått hjälp från många olika håll under åren som gått och vi har alla en plats i hans hjärta.
 
Imorse trillade det in lite bilder och jag har svårt att förstå det jag ser...Tänk att det faktiskt startade från ingenting...
 
 
 

Dom sista bilderna är från 2008,då kom vi in i bilden.Uffe,killen som gjorde en film med Eddie hade då varit med och hjälpt honom med starten av sin dröm. 2008 kom vi dit tillsammans med ytterligare 2 personer och tillsammans med dem startade vårt arbete med Eddies fortsatta dröm.Jag och Jennie ganska mycket i balkgrunden ,dom andra mer ledande.Ganska snart hoppade den ena av och vi var då 3 kvar som jobbade med Bristol. Alltid är man inte lika i sitt sätta att arbeta och det gick lite knackigt oss 3 emellan,vi ville inte samma saker vad tiden led och det blev bara jag och Jennie kvar.
På vårt sätt att se det så var det då det enkla arbetet med Bristol startade.Vi tycker likt, vi tänker likt och vi vill samma sak och då är det bara att köra på och det är det vi har gjort.
Nu befinner vi oss i år 2015 och vårt arbete är mer levande än nånsin.
Men det är helt klart svårt att förstå att det är samma skola vi pratar om....
 
 
Anna
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0