Grattis Sam <3

Idag fyller en av de finaste människorna jag vet år,Sam.Födelsedagar i Uganda är ingen stor grej,det går oftast obemärkt förbi men jag tycker det är viktigt. Han har firat genom att jobba med bygget på Bristol men också med  en tårta som jag med Eddies hjälp ordnat till honom precis som jag brukar när han fyller år.Jag hade också lämnat lite presenter som han fått idag.
Sam med världens största hjärta som lärt mig så otroligt mycket om livet.Han som har ett större ansvar än vad många andra har men som ändå aldrig ger upp utan ständigt fortsätter att tro.Han fyller år idag och jag är så glad att jag får ha honom i mitt liv och jag hoppas att jag en dag får fira hans födelsedag på riktigt tillsammans med honom precis så som han förtjänar.
 
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0