12 dagar

För första gången så går det en resa ner till Uganda som inte är ytterst välplanerad. Vanligtvis så ligger det månader av planering,insamling av pengar,klädsortering och annat bakom, men nu gör det inte det.
Jag åker om bara 12 dagar,och tiden finns inte.
 
Är det däremot någon som vill skänka en peng till en liten festmåltid till dem, mobiltelefoner eller laptops så tar vi mer än gärna emot det! Är det nån som ska till Gekås eller IKEA får ni också gärna säga till! Vi behöver pärlor till barnen,dom älskar det!
 
 
 
 

Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mona W

Skickar en extra peng ❤️. Ska se om jag kan fixa lite pärlor också.
Kramar.

Svar: Tack...tack för allt <3 Kram A
Jennie och Anna

2015-01-17 @ 18:44:31
Postat av: Anna-Bokcaféet i byn

Hej Anna!
Tänk att du snart är på plats!
Klart man vill bidra till en festkväll! Sätter in 500 kr på ert konto imorgon.
Kram Anna

Svar: Ja..snart är jag där igen...Jag längtar. Tusen Tack för hjälpen! Kram A
Jennie och Anna

2015-01-17 @ 19:55:56
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vi har en laptop över, men den har några år på nacken. Är det intressant?
Kram

Svar: Det är jättejätteintressant! :D
Jennie och Anna

2015-01-20 @ 21:45:54
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0