Bilder som gör mig lycklig....

 
Många är gångerna när man sitter och bläddrar igenom alla korten från våra resor. Mina kort och andras kort. Kort tagna på samma ställe i samma stund men ändå så olika. Korten får mig varje dag att längta tillbaka men dom gör mig samtidigt så otroligt lycklig när man tänker på stunden då dom är tagna.....
 
 
 
Ett kärt återseende av min Provia. Hon har en stor plats i mitt hjärta och här träffas vi igen efter ca 1,5 år. Hon gör mig lycklig......
 
 
 
 
Felicia med Eddies dotter Victoria som så vant och tryggt finner ro i våra armar, det gör mig lycklig.....
 
 
 
 
 
Inte bästa kvaliten på kortet men det är så här dom är, Eddie och Sam, hur kan man inte älska dom för det dom gör för oss. Det gör mig lycklig......
 
 
 
Lyckan över att få nya kläder tror jag inte någon av oss kan känna så stor som barnen på Bristol. Majorine visar med hela sitt ansikte just den lyckan....
 
 
 
 
Linnéa och lilla Kathrina. Lyckan i Linnás ögon lyser och det gör mig lycklig att se......
 
 
 
 
 
Lyckan över att se sig själv i kameran..... Gångerna går inte att räkna hur många barn vi gjort lyckliga på detta sätt......
 
 
 
 
Och inte bara barn.... Sams mormor och morfar och deras granne var minst lika lyckliga när jag efter att tagit detta kort visade dom hur dom såg ut i kameran......
 
 
 
 
 
Många kamerabatterier och skor som ska samsas. Till och med detta kort gör mig lycklig......
 
 
 
 
 
Brev från våra familjevänner gör barnen lyckliga och när vi ser detta så är det värt varenda minut av arbete vi lägger på att få detta att fungera på bästa sätt.....
 
 
 
 
 
 
En lycklig Ben som får möjligheten att ringa till sverige för att få prata med sina familjevänner Peter och Maggi. Peter är bror till min man Martin och när Ben frågade om det var möjligt att få ringa dom så sa jag givetvis ja.
När dom pratat en stund och när dom sagt hej då så vänder sig Ben om till mig och säger.....
 
 
 
 
- Jennie, det här var den lyckligaste dagen i hela mitt liv! Ja då kan man inte annat än att bli lycklig......
 
 
 
Jennie

Kommentarer
Postat av: Peter Beckman

Det var sååå häftigt att få prata med Ben, det gör mig lycklig när jag tänker tillbaka. Bästa överraskningen 2014 = att plötsligt bli uppringd från Afrika.

2015-01-14 @ 05:51:29
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0