Ibland blir det annorlunda mot vad man trott....

Ibland blir livet liksom inte alls som man tänkt sig....Det som alltid varit en självklarhet är inte det längre.

Man tror att man alltid styr över sin framtid, men i sista änden vet man ingenting.

Våra liv kommer att gå vidare,men dom kommer att gå vidare på varsitt håll. Jag kommer att få skapa om mitt liv på ett sätt som jag aldrig trott men nu är vi där och nu måste jag göra det bästa för mitt fortsatta liv med mig själv och med mina barn,och jag ska klara det,vi ska klara det.

 

Min ork är nere på botten och jag behöver hämta den nånstans ifrån.

Det finns ett ställe jag gör det bra på, och det är i Uganda. Därför åker jag dit.

2 snabba veckor för att hämta den energin jag såväl kommer behöva framöver.Samtidigt som jag gör det så kan jag kolla av arbetet med sovsalarna såklart!

Men främst så blir det 2 veckors lugn och ro...för att jag behöver det.

29 Januari åker jag.

 

 
 
 
                                                                                        Anna

Kommentarer
Postat av: Pia

Goa fina du. Skickar lite energi såhär via cybervärlden! Du måste tänka på dig själv, du kan inte finnas där för någon någonstans, inte ens dig själv om du inte är rädd om dig!
Kramar

Svar: Tänka på sig själv är inte det lättaste...Kram! Och Tack! A
Jennie och Anna

2015-01-15 @ 11:17:11
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Hörni!

Så trist! Men klart du klarar det, det kommer bli bra så småningom ska du se. Ta hand om dig! Kram

Svar: Det finns inget annat än att klara det...det måste jag! Kram
Jennie och Anna

2015-01-15 @ 20:04:25
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Mona W

Goaste Anna! Du är modig, stark och klok. Kramar i massor til dig <3

Svar: Tack <3! Kramar! A
Jennie och Anna

2015-01-15 @ 20:36:45
Postat av: Anna-Bokcaféet i byn

Hej Anna!
Så omtumlande men du är en sann fighter som kämpar på i alla väder! Hoppas du får den ro du samt energipåfyllning du behöver i Uganda! Du har verkligen funnit ett andra hem i världen!
Kram på dig! /Anna

Svar: Ja...Jag gjorde verkligen det...Konstigt det kan bli..Jag vet att jag får den energin,Kram och Tack! A
Jennie och Anna

2015-01-15 @ 21:59:54
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Postat av: Lotta

Men kära du, vad har hänt som tar all din energi? Vad det än är så kommer säker dina livsandar till liv i Uganda. Du har öppnat dörren tillditt hjärta för alla barnen på Bristog, den dörren går inte att stänga. Du har tillsammans med Jenni förändrat och förbättrat livet för dessa individer, och ni har ju i den processen med förändrats och utvecklats. Helt underbart även om det kan jag tänka kostar på mycket med. Ni är fantastiska och många är vi som tänker på er i er kamp. Kram Lotta

Svar: Tack....Ibland är det mycket bara.I det vanliga livet och livet med Bristol.Men allt löser sig alltid,Kram och Tack! A
Jennie och Anna

2015-01-15 @ 22:30:48
Postat av: Hanna

Skickar en cyberkram till dig!

Svar: Tack! Jag skickar en tillbaka :) A
Jennie och Anna

2015-01-16 @ 10:17:07
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0