1439

1439 inlägg har vi på bloggen nu.Jag har inte skrivit alla, men jag har skrivit dom flesta.Jennie trivs inte med att göra det,därför har det hamnat på mig.Jag har alltid haft en dröm om att skriva fastän jag egentligen inte vet hur man gör,jag gör det bara.Men en sak vet jag,och det är att om jag inte skrivit det jag har gjort under åren som har gått så hade jag aldrig kunnat ta mig igenom allt som vi har varit med om.
Varje gång man sätter ord på nåt man upplevt så bearbetar man det och man kan lägga in det på rätt plats i hjärtat,där det inte ligger och skaver alltför mycket.
Allt finns inte här och det kommer det heller aldrig att göra.En del saker kan jag inte sätta ord på helt enkelt och andra saker har jag fått till mig och det kommer alltid att stanna hos bara mig för att jag har lovat att göra det.
Men glad är jag varje dag att bloggen finns...det är en fin resa att se tillbaka på,min och Jennies livsresa....
 
 
 
Anna
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är fler som är glada att bloggen finns! Läser varje inlägg och följer er resa med spänning. Ni är mina hjältar.

Svar: Hjälp....nåns hjälte.Det är inte varje dag man får höra det! Tack!
Jennie och Anna

2015-07-29 @ 16:05:15
Postat av: Louise

Underbara bilder!

Svar: Tack så mycket :) A
Jennie och Anna

2015-07-29 @ 16:20:29
URL: http://louisewellander.wordpress.com/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0