Grattis till en älskad unge!

Elias.....min sista unge,han fyller 16 år idag.
Han som utan problem slänger ihop en middag till oss om jag jobbar sent och han som har växt det sista året så jag nu får titta upp även på honom. Han som lever sitt liv för innebandyn och helst inte vill göra nåt annat någonsin.
Han som får mig att skratta bara han öppnar munnen och som jag längtar mig galen efter när han inte är hos mig.
Just den killen fyller år idag och han gör mig stolt varenda dag.
Tack för att jag fick bli din mamma.
 
 
 
 
                                                                                              Anna

Kommentarer
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Jätte mycket grattis i efterskott till denna liv fulla kille :)
Tänk redan 16 år. Ibland går det fort, men va härligt att se dem växa upp.
Kram!!!

Svar: Att få äran att leva med barn är det bästa! :)
Jennie och Anna

2015-07-14 @ 17:57:32
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Absolut! Barn är det finast som någonsin kommer att existera <3

2015-07-22 @ 14:42:55
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0