Vi måste ha tålamod....

Ibland känns det som att allting går så himla långsamt framåt,att ingen liksom vet att Bristol ens finns.
Andra människor som egentligen gör precis samma saker som vi gör syns i media och överallt.Dom håvar in pengar som om det inte finns nån morgondag känns det som....Såklart gör dom inte det.Det saknas pengar för dem också,varenda dag antagligen, precis som det gör för oss.
Vår verksamhet är ju uppbygd på det viset att jag och Jennie ska kunna försvinna från en dag till en annan utan att det ska påverka Bristol alltför mycket och vi har gjort ett medvetet val att ha det så,precis som att vi gjorde ett medvetet val att jobba i det tysta så länge som vi faktiskt gjorde.
Jag bli otålig ibland fastän jag vet att vi har gjort det allt det här på rätt sätt,vi har gjort det på det enda viset som vi kan.....vårt vis,och jag tror stenhårt på att om vi bara har tålamod så kan det ta oss precis hur långt som helst....
 
 
 
Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0