Amanda,Grattis!

Idag är det en stor dag! Jennies dotter Amanda tar studenten! Firas ska hon såklart göras och hon är värd det exakt hur mycket som helst! Jag minns den galna känslan jag hade förra året då min dotter tog studenten så jag kan ana Jennies känsla idag! Man är så otroligt stolt över dem samtidigt så undrar man vart både tiden och ens lilla unge tog vägen...
 
Amanda var bara veckor när jag träffade henne första gången,vi var inte ens vänner då jag och Jennie,men våra män var barndomskamrater. Hon var det sötaste man kan tänka sig.
Nu har hon vuxit upp,hon fyller 19 år och är precis lika söt fortfarande,både på utsidan och insidan.
Idag är det hennes tur att ta steget ut i vuxenvärlden och jag tror att hon är redo för det,utan minsta tvekan.
 
 
Grattis världens finaste Amanda till studenten!
 
 
 
 
                                                                                         Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0