Jag har saknat det galet mycket! Bäst är hon!

Idag har vi träffats jag och Jennie för lite tid på tu man hand! Det var bra längesen kan jag säga....Vi pratar såklart och ses men liksom bara suttit ner och pratat var ett bra tag sen.Livet har kommit emellan på alla möjliga sätt och vis och hjälp vad jag har saknat henne och dom här samtalen inser jag nu efteråt! Bäst är hon.
 
 
Naturligtvis var det Bristol som stod i fokus idag.Vi hade många lösa trådar hängande som vi behövde samla ihop och bara genom att säga dem högt så gör man det lättare.Som alltid så avlöser ämnena varandra och ett par timmar går fort.
Men nu vet vi vad vi har att jobba för i alla fall den närmsta tiden....
 
 
 
 
 
                                                                                      Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0