På Nilen 2008

 
Jag älskar bilden. Den är inte särskilt fin egentligen men på nåt vis symboliserar den starten på allt det här.
Vi sitter på en båt på Nilen 2008 efter närmare 2 veckor i Uganda.Vi har upplevt nya saker och vi är trötta.
Vi vet ingenting om framtiden och att den skulle bli som den blev har vi ingen aning om just då.Men jag ser att vi är glada och jag ser att vi är nöjda. Precis den känslan har vi kvar nu 7 år senare.
Lite äldre,lite visare,precis lika glada.Lite mer luttrade och lite kantstötta men 1000 gånger starkare.
Hjälp vad jag är glad att det här blev en del av mitt liv, och att hon blev det.
 
                                                          
                                                                                       Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0