Coolaste bruden!

När jag var i Uganda förra året på långresan då hängde jag av naturliga skäl en hel del med Eddies barn eftersom jag bodde hemma hos honom halva tiden.Helt naturligt snappar ju barnen upp våran svenska och dom lär sig snabbt. Det är så vansinnigt sött när dom säger nåt på svenska så man dör lite!
Eddies lilla dotter lärde jag att säga"Tjena bruden! Läget?"Och när man ser den här bilden på henne så känns det precis som rätt ord för henne! Den här gången lärde hon sig att säga "Schyssta bananer!"
Så nu när jag kom till skolan på dagarna så kom hon alltid springande och hoppade upp i famnen med en jättekram följt av "Tjena bruden,läget? Schyssta bananer!" Bästa mottagandet helt klart!
 
 
 
 
                                                                               Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0