Kabi Ashiraf...och hans bröder

Varje resa så kliver nån ny fram i ljuset för en,det är bara så.

Den här gången var det en lite konstig känsla för pojken jag såg verkade ha blivit så lättsam...

Jag såg ju vem det var men hans personlighet var annorlunda.

Helt plötsligt ser jag den pojken som jag tror har varit han,men det var ju inte det...Jag blev helt konfunderad för likheten med den andre var slående.Såklart en lillebror till Swalicki som jag trodde jag sett... 

 

Ashiraf...Lika skarpa och vackra drag som sina båda bröder och med ett leende som får en att vilja göra allt.

Salimu,Swalicki och Ashiraf,3 bröder på Bristol som alla spelar instrument som om dom aldrig har gjort nåt annat,3 bröder som kommer att gå ett hårt liv till mötes och 3 bröder som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.

 

 
Salimu Waiswa...storebror som vart med oss länge nu.Han växer i sin personlighet för varje gång som vi ses.
Och på längden med för den delen! Snart är dom längre än både mig och Jennie allihop!
Mulungana Swalicki...Påminner mycket om sin storebror när han var yngre.
Han är alltid oerhört vänlig,men han hörs inte.
 
Och så lillebror Ashiraf. Han smäller av leenden så det står härliga till!
Inte heller han hörs,men jag ser honom ändå...
 
Anna

 


 

 

 

 

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0