Inga förspillda dagar här inte!

Varje dag man inte lär sig nåt nytt är en förspilld dag... Min gamla chefs favoritord!

Säkert hade han hört det nånstans ifrån och just nu känns det som att jag inte har en enda förspilld dag nånsin....

 

Jag lär mig att rengöra trachar,sätta på ventilatorer, sondmata och kommunicera utan ord på jobbet.

I uganda får jag lära mig att det inte spelar nån roll hur mycket pengar vi skickar ner dom hittar ändå alltid på nåt nytt man ska betala för....(Inte Eddie men myndigheterna)

Här hemma har jag idag fått lära mig att det är för jättedyrt att tvätta spikar i tvättmaskinen....det blir liksom inte bra alls och jag får ringa en reparatör som stannar i 3 minuter och tar ut spiken och jag får le och säga tack fastän jag hellre vill skrika och behålla dom 900 kr som det kostade mig.

 

Så nu ser jag fram emot lite förspillda dagar,jag tycker jag har lärt mig nog mycket,iallafall för idag.

 

#helvetesjävlaskitvaddyrtdetärattvättaenlitenspik

 

 
 
                                                                                         Anna

 

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0