Herregud!

23 stora resväskor,8 mindre handbagageväskor,ytterligare 8 ryggsäckar/småväskor, där har ni packningen för 2015 års Uganda resa! Herregud vad mycket väskor vi har packat....och jag undrar i mitt stilla sinne hur tusan vi ska få med oss allt det här,och jag undrar ännu mer hur våra vänner i Uganda ska få till transporten av väskorna när vi väl är framme...Deras packningsförmåga är i klass med en svensk 7 åring,utan att vara elak.Dom kan verkligen inte packa och dom vill inte att vi gör det,för det är ju deras sätt att hjälpa till.
2 bussar har vi bett om men om 10-15 stycken vill åka med och möta på flygplatsen ,ja då är det inte så mycket plats kvar för väskor iallafall. Men Men...det är ingen idé att tänka på det nu ,det får lösa sig på nåt vis som det alltid gör.
 
Det var en tämligen stor lättnad när vi för ett par timmar sedan klappade ihop de sista väskorna Jennie och jag.
Nu har vi en dag kvar att jobba och sen så får vi äntligen ge oss iväg!
Behöver jag säga att det känns mer än bra?
 
 
 
                                                                                        Anna

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Jag önskar er en lycklig resa!
Kram

Svar: Tack Anna ❤️ kram!
Jennie och Anna

2015-10-16 @ 20:53:25
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Anna-Bokcaféet i byn

Trevlig resa!!!!!!
Jag ska tänka på er och alla härliga stora och små på Bristol!
Krama Lwawona Yafesi från oss!!!!

Stor kram Anna

Svar: En kram eller två eller flera tar vi med oss till Yafesi! TusenTack ❤️
Jennie och Anna

2015-10-16 @ 23:03:43
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lycka till!
Många kramar till er fantastiska!!!
Yvonne BB

Svar: Tack ❤️ och kram tillbaka!
Jennie och Anna

2015-10-17 @ 00:11:00
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0