Julklappar!

Imorgon är det den 4 oktober...Dagen som vi satt som sista dag för våra familjevänner och julklappsköpare att lämna de julklappar som de hjälpt oss att köpa till barnen på Bristol.
Vi hoppas såklart att dom flesta har fixat det och hör av sig så vi kan ta emot gåvorna och börja packa dem i väskor också. Tiden går fort för oss nu och vi är såklart supertacksamma för all hjälp som vi kan få och har fått!
 
 
Hör av er om ni tänker på nåt eller hur/när ni vill lämna julklapparna! Svarar vi inte så skriv ett sms!
 
                                                                             Tack <3
 
Anna     073-0323343
Jennie   0731-545305
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Jag bad maken posta mina till Anna i torsdags. (Skickade med REK för säkerhets skull.) Jag hoppas de kom fram som de skulle. Såg idag att han glömt lägga ner mitt brev till er i paketet, det låg kvar hemma på bänken!
Stor kram

Svar: Dom har kommit och ska bara hämtas ut imorgon! Tack <3 kram!
Jennie och Anna

2015-10-04 @ 20:37:32
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0