Tack..

Vi får uppleva så otroligt mycket saker som vi missat annars tack vare vårt arbete med Bristol. Jag tror i ärlighetens namn inte att jag hade besökt Varbergs kyrka en lördag i oktober och lyssnat på ett par gosskörer om det inte vore för att kollekten skulle gå till Bristol och vi skulle prata lite om det...Men jag kan säga en sak,jag är så otroligt glad att jag var där!Och ni som inte var där,ni missade nåt för dom var helt fantastiska!
Ledare som lagt ner hela sin själ i det här och killar som gjorde allt så bra.
Det var lätt en eftermiddag som man kommer att lägga i hjärtat och plocka fram en dag som man behöver lite extra kraft! Tack Christina och alla ni andra... <3
 

Just det...Kollekten! Fantastiska 4568 kronor blev det!
Lite sålda armband på det och vi landande på drygt 6000 kronor.
Det är inte fy skam en lördag minsann!
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0