Lilla barn....

Den lilla flickan får mitt hjärta att slå hårdare än någon annan.Hon heter Tracy Naiga och det är Sams lillasyster.
Rädslan jag känner att hon ska känna att jag sviker henne blir starkare för varje gång jag träffar henne och det är nästan lättare att låta bli att komma nära henne.
Hennes mamma har lämnat henne antagligen utan en tanke på hur det ska gå för henne.När hon inte är på skolan under terminerna så bor hon i ett hus med 10 andra barn och ungdomar och med sin mormor i huset jämte och sin storebror några mil bort.
Jag undrar bara i mitt still sinne vem som älskar henne så som hon borde vara älskad? Vem tar henne i knät när hon längtar efter sin mamma?
Vem ser henne på rätt sätt överhuvudtaget....inte ens jag vågar ju göra det.
 
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0