Hur kan ett Tack nånsin vara nog?

Tänk om vi inte får in grejer?
Tänk om ingen kommer? 
Tänk om,tänk om,tänk om?
De senaste veckorna har det rör sig så mycket tänk om i huvet så man nästan blir galen.
 
 
Men tänk att vi fick in grejer! Och tänk att det kom mer folk än vad vi vågade drömma om!
Och tänk att vi har sån fantastisk hjälp av våra familjer så man nästan inte tror att det är sant....och tänk att vi på
5 timmar samlade in smått otroliga 46.000 kronor till våra ungar i Uganda...hör ni vad jag säger? 46.000!
 
Det är svårt att beskriva det vi känner nu.Och vi känner säkert lite olika Jennie och jag också kanske, men jag vet att jag talar för oss båda när jag säker att vi är så otroligt tacksamma för all hjälp vi fått under hela helgen, och för alla saker vi fått in och för alla delningar på facebook som hjälpt oss att få folk att hitta till oss!
 
Vi känner oss så lättade och så lyckliga att vi faktiskt klarade det igen!
 
TusenTusen Tack av den allra djupaste sort till alla er som gjorde helgen till den bästa!
 
 
                                                                    Anna och Jennie
 
Delar av dem som stod för helgens insats! Vi är så glada att vi har er <3!
En nöjd loppisbesökare!
Och så till sist en loppisbesökare som stod för den i särklass mest udda shoppingen....nån sele för kojuver....eller nåt.Den konstiga människa är Jennies svägerska och jag är säker på att iallafall hon vet vad hon köpte!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh, grattis! Så himla bra!! :D

Svar: Tack! Helt fantastiskt bra! 😀
Jennie och Anna

2016-08-08 @ 16:30:49
URL: http://hotelisabell.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0