Så slocknade vår första stjärna på Bristols himmel...

Vi har vetat att det kan hända men vi har tack och lov varit förskonade fram till nu och jag ber till gudarna att det aldrig kommer att hända igen för jag lovar att den smärtan vi känner nu vill man inte uppleva.
Vi har förlorat ett barn på Bristol.Hon har varit med oss sedan 2010 och hon är egentligen inget barn längre utan mer en ungdom,men likväl är hon vårt barn.Hon dog och hon finns inte mer och vi kan inte med ord beskriva hur det känns att Wendy inte längre kommer att finnas med oss.Hur tacklar man det?
Det händer varje dag,men det händer inte oss varje dag. Och i samma stund som det tändes en ny stjärna på vår himmel här hemma så slocknade en i Uganda...ett liv för ett liv kan det bli mer tydligt än så?
 
                                             Älskade Wendy...vi kommer att sakna dig.Sov gott lilla vän....
 
                                                                          Anna och Jennie
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Bokcafeet i byn

Så sorgligt!
Stor kram till alla på Bristol!
/Anna

Svar: Svårt att ta till sig....Tack <3
Jennie och Anna

2016-08-21 @ 06:58:41
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Aii jag beklagar verkligen sorgen. Inget gör så ont som när ett barn dör. Mina tankar går till er och alla på Bristol <3

Svar: <3
Jennie och Anna

2016-08-26 @ 15:55:51
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0