Jag vet inte...

Hela jag är tom idag.Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva.Allt har snurrat på de senaste månaderna på ett sätt som är helt galet och varje december skriver jag att det varit den galnaste i mannaminne...men denna december har faktiskt varit det.
Jag är trött och jag ser att Jennie är det också.Trots att vi har massvis av hjälp så måste vi ändå vara med och hålla i alla trådar,vi vill det.Vi är den svenska biten av Bristol Academy och det är så här vi vill ha det även om det blir lite mycket ibland.
Nu håller vi på att slutföra det sista för 2016 och det känns ganska skönt. 2017 är ett oskrivet blad och det är alltid lika spännande. 
 
 
 Den här lille mannen längtar jag efter så det värker en smula inuti...

 

Anna och Jennie 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0