Se är det enda jag kan göra

Det är lätt att blunda...så lyder en reklam på Tv just nu för....rädda barnen tror jag.Precis dom orden har jag tänkt så många gånger.Jag blundar,så slipper jag se vad som sker.Hade det varit så så hade ju allt varit frid och fröjd men vi vet ju alla att det inte funkar så.
Otaliga är de gånger vi åkt på vägarna i Uganda och sett mer elände än vad man tror att man ska kunna bära.
Det som räddar är att vi iallafall bara behöver se det,men det är deras liv,och det livet måste dom leva varje dag.
Det minsta jag kan göra är att iallafall hålla mina ögon öppna då...
 
 
Anna och Jennie

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0