Bygga!Bygga!Bygga!

Nu är även innerväggarna på gång i barnens klassrum och i jämförelse med hur det såg ut förut så ser det ut som rena rama paradiset nu,så fint! Faisal jobbar på i det vilda men i mitt stilla sinne så undrar jag vad han har på huvudet?
En hemmagjord hatt i papper? En säck kanske? Man tar vad man har tror jag att han har tänkt iallafall. Jättesnyggt....
 
 
Nåväl.... Bygget är tänkt att vara klart när jag kommer ner om några veckor men lite skeptisk känner jag mig till det för det ser ut att vara en hel del arbete kvar.Men de där Ugandierna har chockat oss förut,både på bra och dåliga sätt så med största sannolikhet så är dom klara när det är tänkt.Kul ska det bli att se det!
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

De är så himla duktiga! Det blir superfint!

Svar: Visst blir det? :D Kram! A
Jennie och Anna

2016-02-07 @ 14:39:53
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0