Då är vi alla vinnare

Det är tämligen många dagar innan jag ska åka och nån panik lär inte infinna sig innan jag ger mig iväg men nu har förberedelserna så sakta börjat iallafall.Lite leksaker och annat till barnen är inhandlade och framför allt ska jag mentalt förbereda mig för att åka igen.Det kommer alltid tankar oavsett hur mycket jag än vill åka och dom måste man jobba med innan dom sätter sig inuti,helst ska dom bara svepa förbi lite snyggt för att sen försvinna helt.
 
 
Mina 3 ungar är det bästa jag har och nånstans tänker jag varje gång jag lämnar dem att jag kanske på sikt också ger dem något bra.Kanske får dem en bättre syn på världen också precis som jag har fått.Kanske lär dom sig att alla människor är lika mycket värda oavsett vart man kommer ifrån och kanske kan dom i sin tur sedan föra över det tänket till någon annan.
Gör dom det och det sprider sig då är vi alla vinnare.
 
 
 
 
Anna
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0