Han går sin egen väg,alltid.


Den här killen heter Hampus,och han är min son.Jag kunde på riktigt inte ha varit mer stolt.Han går alltid sin egna väg och han har alltid gjort det.Imorgon fyller han 19 år.Jag vet inte vad det är med honom men han har ett annorlunda hjärta.
Han var med i Uganda 2010 och jag var inte riktigt säker på att han skulle vilja åka igen.
Men han ville det,så förra året så var han med igen och båda gångerna var han lika fantastisk med barnen och med ungdomarna.
 

Den här flickan kommer Hampus för alltid att bära med sig.Bilden är tagen av hans syster och idag har Hampus tatuerat in den lilla flickan på sin arm.I konturen av Afrika så kommer dom nu alltid att vara en del av honom.
En del av honom,precis som både Hampus och Afrika är för mig.
 
 
                                                                            Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt Hampus! Du är grym!

Svar: Visst är han? :)
Jennie och Anna

2016-02-15 @ 21:18:31
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Förstår att du är stolt.
Kram

Svar: Ja...men blir ju lätt det över sina ungar <3 Kram
Jennie och Anna

2016-02-15 @ 22:03:42
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0