Händer det så händer det.


Än är det bara Sam och Eddie i Uganda som vet att jag ska komma. Jag har valt att inte berätta det ännu.Nånstans ligger det i bakhuvudet på mig att valet kan ställa till det så jag inte kommer iväg och då vill jag inte att det är allför många som vet om det för då känns det som att jag sviker dem om det blir så att jag måste stanna hemma för min säkerhets skull.Antagligen kommer det snart att börja sippra ut skulle jag tro men i alla fall känns det bra att inte de minsta barnen vet det ännu.
 
Det krävs väl att UD stänger gränserna skulle jag tro för att jag inte ska åka,för jag är inte direkt orolig eller rädd av mig även om jag såklart inte vill utsätt mig för någon som helst fara.Men jag tror att händer nåt så hade det hänt nån annanstans också fast kanske nåt annorlunda.Så tänker jag.
 
 
                                                                                      Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️

Svar: <3
Jennie och Anna

2016-02-14 @ 21:02:40
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0