Jag är i Amsterdam

Nu sitter jag här på flygplatsen i Amsterdam.Den är stor som en hel stad.Absolut allra längst bort fick jag ta mig,från ena sidan till den andra på detta jättebygge.Det gör verkligen ingenting för jag har tid för det men man inser hur stor den är.
Man får också se en hel del folk som är lite annorlunda....Typ har ett gympapass mitt i det lilla gaterummet tillexempel.
Hade Jennie vart här hade vi antagligen skrattat ihjäl oss,nu skrattar jag ihjäl mig inuti själv.
 
 
Klockan 3 i morse åkte jag.Med mamma som chaufför som alltid.Vi äter frukost tillsammans sen åker jag upp för trappan,inga konstigheter men det är tryggt.Flygresan mellan Göteborg och Amsterdam märkte jag inte ens av för jag somnade innan planet lyft och vaknade när ladningshjulen slog ut,tämligen behaglig resa alltså.
I mitt huvud går jag igenom vad jag önskar få ut av resan,onödigt egentligen för det blir sällan som vi planerat ändå.
Men önska kan man ju göra för det...Jag vet bara att Eddie och Sam kommer att stå där ikväll och ta emot mig,just det ser jag helt klart framför mig och jag längtar.
 
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0