Så jäkla skönt!

I min värld just nu blir allt ganska stort.Stressad för allt jag måste göra och för allt jag vill göra innan jag åker.
Tur för mig då att jag inte är ensam i världen.Idag kom hon,Jennie och på 45 minuter var väskorna packade som ska ner till Uganda,så jäkla skönt! Det är bara 4 väskor men dom packar inte sig själv ändå.Men nu står dom där,fyllda till bredden av saker som vi vet behövs, och jag...jag känner mig nog minst 20 kg lättare.
Är så glad och tacksam över att ha en Jennie i mitt liv,alla borde ha det.
 
 
Anna
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0