Tiden går undan

Nu närmar det sig resa på alla sätt och vis...främst ser jag det på alla saker som finns hemma hos mig just nu.
Det var lite smidigare när man bodde större kan jag säga.Efter en shoppingrunda idag där det mesta inhandlades som ska tas med så ska nu arbetet med packningen börja.Inget särskilt stort arbete egentligen då det bara handlar om typ 4 väskor men när allt ligger framme så känns det ganska som ganska mycket ändå...
 
Annars laddar vi mest för föreläsningarna som vi har framför oss. 2 föreläsningar har blivit 3 och det är mer än vad man tror som ska klaffa till det.Vi är inga vana talare men det vi pratar om ligger oss varmt om hjärtat och då går det oftast tämligen lätt.
Men nu är jag trött...det har varit en lång dag men ändå känner jag mig lätt i sinnet.16 dagar kvar.
 
 
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Anna- Bokcafeet i byn

Hej Anna!
Så härligt med kommande Uganda resa! Vill tacka dig och Jenny för fina breven som kom, från er och från Yafesi! Vilken lycka att få dessa hälsningar!
Om du får möjlighet när du är nere, snälla krama honom från mig och hälsa att vi blev så glada för hans fina brev och att vi tänker på honom!
Jag har fyllt en viss jämn siffra och önskade ett bidrag till Bristol. Sätter in det snarast.
Önskar dig och Jennie en skön söndag!
Lycka till med föreläsningarna!
Kram Anna

Svar: Klart jag ska hälsa och krama Yafesi från er :)Och Grattis till de jämna och TusenTack för att ni tänker på våra ungar <3
Kram
Jennie och Anna

2016-02-13 @ 20:10:31
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0