Jobb blandat med skratt som aldrig vill ta slut <3

Jag tycker så mycket om henne och det finns ingen jag hellre hade gjort det här tillsammans med.
Hon får mig att vilja mer,orka mer och hon får mig att jobba hårdare.Tillsammans med Jennie blir tillochmed det hemska och det jobbiga roligt för att vi väljer att se det så...
 
 
Vi träffas Jennie och jag för att gå igenom den den delen av vårt arbete som har med våra familjevänsbarn att göra.
En stor del,en rolig del och en ganska arbetsam del för att det ibland är svårt att nå våra familjevänner här i Sverige och också för att vi ibland blir av med barn på Bristol för att dom slutar i skolan av olika anledningar.
Då får vi börja om från början med nya barn och allt som oftast kommer det nya familjer här också så då ska vi lära oss namnen på både dem och barnen och komma ihåg vem som är vem och vilka som hör ihop.
 
 
Sen växer dom små liven också vilket var det som framkallade dagens totala skrattattack hos mig och Jennie.
Herregud...en del av dem har vi haft med oss sedan 2010 som familjevänner och dom har ju växt skitmycket sedan dess!
Nu när vi ska skicka ut nya bilder till våra familjer så känns det ju som att vi till en del får skicka bilder på....typ vuxna! Hejhej här kommer en bild på er familjeväns....man! Grabbarna har ju växt om Eddie tillochmed!
 
 
Nåväl...oavsett storlek på dem så kommer de nog alltid vara våra Bristolbarn,det är ju liksom bara så.
 
 
 
 
Anna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0