Tack för att du ger mig av din tid

Det blir ett fint samtal.Han är iväg på presidentspelningen och han vet inte hur länge han ska vara borta.
Han är glad att det var hans tur att åka för han var inte med på förra omgången.Hela jag känner att han behöver tiden att bara få prata och jag kan ge honom den.
 
 
Han är 17 år precis som min yngste son Elias och Jennies dotter Felicia.Han är född den 17e juli 1999 bara fem dagar efter Elias.Han har varit på Bristol sedan 2010 och han bor där tillsammans med sina yngre bröder.
Han har aldrig pratat särskilt mycket Salim men nu när han gör det så är det svårt att förstå att han bara är 17 år.
Så är det med många av våra ungadomar.Dom bär på så mycket vishet och har så mycket erfarenheter av livet så dom är så mycket äldre i sinnet än vad deras ålder säger.
 
 
Samtalen med våra undomar via facebook är viktiga och jag är så tacksam att vi kan ha dem.
Då när ingen liten pockar på ens uppmärksamhet och vi måste avbryta mitt i.När dom kan få säga det dom vill och vara säkra på att det stannar hos oss.Hur deras ord påverkar oss vet dom inte och det kommer dom aldrig förstå heller.
Men jag vet och jag skulle aldrig i världen vilja vara utan dem.
 
 
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0