Då har vi inte misslyckats....

Ibland kommer den där längtan över en som ett trollslag.Det gjorde det igår.Jag blir som helt handlingsförlamad och kan verkligen inte ta mig för något.Jag blev sittande i soffan hemma och sen gick jag och la mig.
Det är ganska skönt när dom där stunderna kommer för de följs nästan alltid av ett jävlaranamma utan desslike.
Jag hittar en inre känsla som är stark och som vi måste ha för att ta oss igenom det här.Ibland svalnar den och det är då man känner för att ge upp,att det inte är värt det och att vi jobbar för nåt där vi aldrig kan nå mål,för det finns inget.
 
Men om vi gör allt vad vi kan,berättar för dem som vil höra och gör allt med hjärtat då kan man aldrig säga att vi har misslyckats.Då har vi nått så långt som vi kunde och det är bra nog.
 
 
 
 
Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0