Grattis Linnéa <3

Idag för 21 år sedan kom den människan till världen som gjorde mig till mamma,min dotter.
Få människor har gett mig så mycket gråa hår som hon,få har visat så mycket galna känslor och få har mycket hjärta.
Jag är så otroligt glad att jag fick just henne till mig.
Jag var precis fyllda 20 när hon kom och nu sitter hon med stor mage och väntar på sitt första lilla barn och jag önskar att det blir på pricken lik henne fast ändå sin egen precis som hon är.
 
Idag fyller hon 21 år och jag älskar henne bortom allt.Hon är inte bara min dotter hon är också en av mina absolut bästa vänner.
 
                              Så Linnéa...Ett stort Grattis på din födelsedag.Du är värd allt det bästa.Alltid.
 
                                                                          Kram Mamma
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0