Jag åker för att jag kan

Snart gör jag det igen.Jag åker till Uganda.En helt oplanerad resa men tillfället fanns och jag tog det.
En tämligen kort vistelse på 11 dagar och jag åker på midsommarafton.
En bra resa på många sätt och jag får också möjlighet att reka litegrann inför resan som sker senare i höst med ett stort gäng nära och kära.
 
 
Jag längtar och som alltid infinner det sig ett visst lugn inuti mig när jag vet att jag snart är där igen,och jag vill inte se tillbaka på mitt liv sedan och ångra att jag inte levde det medans jag kunde.
 
 
Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0