Så kan man också göra..


När vi besöker Bristol så händer där ju grejer helt klart och förut var grinden en öppen historia och vi hade ingen mur utan bara nät som staket.Då var det lätt för folket att stanna till utanför ock kolla in och se vad som hände och det samlades alltid människor utanför.Nu när allting är stängt så får man ta till andra metoder för att få se allt det roliga,säkert med en stilla önskan att få vara en del av det istället för att bara se på....
 
 
                                                                                         Anna
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Bokcafeet i byn

Hej Anna!
Ja varför inte kika under grinden?!!! Tokigt!
Min mamma och jag vill gärna bidra med 500 kr var till fest eller en extra måltid för barnen när du åker ner. Behövs pengarna mer till ngt annat, kör ni förstås på det!
Jag sätter in pengarna från oss båda.
Hälsa Yafesi från oss om du får chansen! Berätta gärna för honom att rosorna blommor för fullt i vår trädgård nu och att vi tänker på honom!
Kram Anna

Svar: Ni är världens bästa! Tusen Tack! ❤️
Det blir en extra måltid med kött och ris till dem och en massa lycka på det.

Lovar att hälsa Yafesi såklart och absolut ska jag berätta. Tack för era hjärtan.

Kram!
Jennie och Anna

2016-06-14 @ 21:44:47
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0