Idag för ett år sedan....

Idag för ett år sedan satt jag i ett plan med bara timmar kvar att landa i Uganda.Med 1 dags varsel gav jag mig iväg.
Ett helt udda beslut såhär i efterhand kan jag känna men då fanns det ingen annat alternativ.
Sam och Eddie hade fått avslag på sin ansökan och 30 april var dagen då de egentligen skulle komma till oss men istället blev det jag som ännu en gång hamnade hos dem.
Härifrån till Uganda så kände jag att Sam tappade tron på livet och jag stod inte ut med den känslan.Jag åkte och tillsammans så hittade vi den igen....
1 år har gått sedan dess och jag fattar på riktigt inte vart tiden tar vägen.Jag undrar vart vi befinner oss ett år framåt från nu....
 
 
 
 
                                                                                          Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0