Just idag vill jag inte vänta på den....

Idag längtar jag till Uganda så jag håller på att bli galen.Jag vill bara ta Jennie och åka dit och stanna i flera månader och jobba skiten ur oss,älska ungarna så dom på riktigt känner hur det känns.Bygga skolan klar till Eddie så han får vila,köpa en ny buss som vi aldrig behöver laga och uppleva Uganda på det viset som gör att hela jag blir lugn.Istället står vi med månader och åter månader innan vi är där igen.Vi har sommaren att se fram emot och det är räddningen,hade det vart vintern vi hade framför oss hade jag nog grävt ner mig nånstans.
Just idag önskar jag så evinnerligt att jag visste hur framtiden såg ut för just idag vill jag inte vänta på den.
 
 
 
Anna
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0